W trosce o wygodę naszych pacjentów chcieliśmy do minimum ograniczyć negatywne bodźce kojarzące się z gabinetem dentystycznym.
       W tym celu zdecydowaliśmy się na zastosowanie elektronicznego systemu znieczuleń SleeperOne4.

Jak to działa?

•     Znieczulenie podawane jest pod ciśnieniem regulowanym elektronicznie przez komputer.     Wyeliminowano w ten sposób nieprzyjemne uczucie rozpierania tkanek, jakie towarzyszy zwykłemu znieczuleniu i jest największym źródłem bólu przy znieczuleniu.
  •     Mikrosilnik SleeperOne 4 jest trzymany przez lekarza dentystę jak długopis, co daje przy pracy nim komfortowe punkty podparcia, dzięki czemu zwiększona jest precyzja podawania znieczulenia.
  •     Unika się wyginania igły, co jest częste przy podawaniu znieczulenia zwykłą strzykawką lub karpulą i zwiększa dodatkowo odczucia bólowe pacjenta.
  •     Stosowanie specjalnych igieł z opatentowanym ścięciem pozwala lekarzowi na dokładne i właściwe ustawienie kątów penetracji igły tylko do płytkiej powierzchni tkanki, co umożliwia wykonanie bezbolesnego znieczulenia.
  •     Podawane tą metodą znieczulenie lepiej penetruje tkanki w związku z czym zmniejszona jest ilość podawanego anestetyku.

Ponieważ każdy pacjent jest dla nas wyjątkowy, w naszym gabinecie nie pobieramy dodatkowych opłat za znieczulenie systemem elektronicznym SleeperOne4. Jest to nasz złoty standard.

Leczenie zębów bez bólu Saska Kępa, Praga Południe – DentalCare32