Leczenie kanałowe pod mikroskopem Warszawa DentalCare32 – endodoncja mikroskopowa

Endodoncja mikroskopowa jest to leczenie kanałowe zębów z wykorzystaniem mikroskopu. Przeprowadzana jest głównie wtedy, gdy pojawiają się ubytki w zębach za sprawą próchnicy, bądź też dochodzi do zapalenia lub martwicy miazgi zębowej. Leczenie kanałowe pod mikroskopem może być również przeprowadzane przed założeniem korony lub mostu protetycznego. Najczęstszą przyczyną zgłaszania się pacjentów na leczenie kanałowe pod mikroskopem jest silny ból zęba, który jest bardzo trudny do zlokalizowania, nasila się wieczorem lub w nocy, a także podczas spożywania ciepłych posiłków.

Leczenie kanałowe, które polega na wyeliminowaniu miazgi zębowej i skrupulatnym oczyszczeniu kanałów zębowych jest stosowane w momencie kiedy próchnica rozwinie się pod szkliwem lub wcześniej założonym wypełnieniem i przedostanie się do miazgi zębowej znajdującej się wewnątrz kanałów korzeniowych.
Po dokładnym oczyszczeniu z miazgi kanały są następnie astępnie są one szczelnie wypełniane ciekłą gutaperką (materiał pochodzenia roślinnego pozyskiwany z soku drzewa gutaperkowca).
Na końcu ząb jest rekonstruowany za pomocą kompozytu lub, jeśli zaistnieje taka potrzeba, korony protetycznej.
Przed endodoncją mikroskopową z zęba należy usunąć wszelkie tkanki, które zostały zmienione próchnicowo, a zabieg kanałowego leczenia jest przeprowadzany z wykorzystaniem znieczulenia miejscowego, który skutecznie eliminuje dolegliwości bólowe.

Poszukujesz profesjonalnego gabinetu stomatologicznego zajmującego się leczeniem kanałowym pod mikroskopem? Zapraszamy do DENTAL CARE32! Skutecznie łączymy leczenie zachowawcze, ortodontyczne, chirurgiczne, endodontyczne pod mikroskopem, a także korony, protezy, licówki i implanty. Mamy innowacyjny sprzęt do leczenia kanałowego m.in. endometr PROPEX II i mikrosilnik endodontyczny X smart plus. Wykorzystujemy ultradźwięki, sprawdzone materiały oraz profesjonalne narzędzia.
Leczenie kanałowe pod mikroskopem wymaga wiedzy, doświadczenia i odpowiedniego sprzętu – to wszystko znajdziesz u nas. Zapraszamy do rezerwacji wizyt!