Chirurgiczne usuwanie ósemek bez bólu i strachu DentalCare32 Warszawa

Ósemki (nazywane inaczej zębami trzonowymi lub zębami mądrości) to ostatnie zęby w łukach zębowych szczęki i żuchwy, które wyrzynają się między 17 a 25 rokiem życia. W niektórych przypadkach zęby te koniecznie powinny być usunięte. Warto pozbyć się ósemki przede wszystkim wtedy, gdy sprawia ona problemy, jest zajęta próchnicą, powoduje wady zgryzu, uniemożliwia prawidłowe leczenie ortodontyczne, boli, a dziąsło wokół niej jest spuchnięte (pojawia się stan zapalny). Należy usunąć ósemkę również wtedy, gdy pojawiają się inne problemy ortodontyczne, np. stłoczenia zębowe wrastają w policzek.

Zdarza się, że ząb mądrości będzie wywoływał dolegliwości i powikłania w sąsiedniej siódemce. Objawia się to migreną, problemami ze stawami, czy nawet stanem zapalnym. Może być wówczas koniecznością usunięcie zarówno ósemki, jak i siódemki. Wbrew powszechnie krążącym opiniom, chirurgiczne usuwanie ósemki jest bezbolesne. Przed zabiegiem lekarz przeprowadza dokładny wywiad z pacjentem, wykonuje prześwietlenie, a także czasami przeprowadza tomografię komputerową.

Szukasz gabinetu stomatologicznego, w którym wykonuje się usuwanie ósemek bez bólu i strachu? Zapraszamy do Dental Care32!
To gabinet zlokalizowany w sercu Saskiej Kępy!
Z powodzeniem łączymy w nim leczenie zachowawcze, ortodontyczne, endodontyczne pod mikroskopem, protetyczne, chirurgiczne, oraz implantologiczne, w tym usuwanie ósemek.

Zęby usuwamy w przypadku ich nieprawidłowego rozwoju, bądź też ze wskazań ortodonty. Robimy to fachowo, szybko, bezboleśnie i bez strachu! Zapraszamy do rezerwacji terminu! Masz pytania lub wątpliwości? Zadzwoń!